måndag 4 januari 2010

Håller tummarna

så hårt så de blir blå för att detta ska bli vårt år!! Har fått ett samtal idag om att en önskan slår in och ett till som berättade att vår andra önskan har en stor chans att falla in!
Dessutom verkar det som problem nummer tre snart är ur värden nu också!
Nu äntligen man kanske kan pusta ut! Hoppas hoppas!
Idag blir det jobb mellan 15.30-21. sen hem och sova nån timme för att jobba 6.45-14.30 och sen börjar jag 15 på ett annat ställe och går till 21 där... sen hem och sova för att jobba 7-14 och sen liite vila efter det=) Tills jag börjar jobba dagen efter igen!
Hoppas på att lönen blir fin iallafall!
Grannen kom och lånade dammsugaren förut(igen) kommer att sakna henne om vi flyttar=/
Men jag ser fram emot en sommar på balkongen!!! Jag ser fram emot att få ställa vår fina soffa i det mysiga rummet och jag ser fram emot att få ett större badrum ett finare kök och att ha naturen närmare inpå! Oj vad skönt det vore!!

Inga kommentarer: