söndag 31 januari 2010

Haft en lång vecka

med jobb, jobb och jobb....
Slutat mitt Vik på källstorp nu och ska ägna mig helhjärtat åt mitt andra vik och försöka få mer tider där.
Tydligen är det inte alla på mitt nya jobb som samtycker när det gäller att jag fått mitt jobb. Får höra kommentarer som "jag har vänner som blivit avskedade nu under krisen som sökt jobbet och har mer rätt till det" Försöker skaka av mig kommentarerna eftersom jag sökt jobbet och varit på 2 intervjuer och rättvist fått det. Lite tråkigt att vuxna människor håller på så bara. Man känner sig granskad hela tiden och det gör det jobbigt att gå til jobbet. Antar att det är det som är meningen...
Vore ju lättare om de förstod att detta är något som de får ta med chefen och inte med mig.
Har jobbat min första natt i hela mitt liv nu i fredags och jag måste säga att jag trivs med det=) Jag är en nattmänniska och tycker om att ha det tyst, lugnt och mörkt omkring mig=)
Hampus och Alicia har varit i ödskölt och grattat Kevin som fyllt år=) Jag stannade hemma och sov;-)
Nu är snart Januari slut och jag har överlevt månaden... I februari ska jag ta det lugnt... Jag ska absolut inte jobba en minut över 100%=)
Dags att börja packa inför flytten strax också!! Vart ska man börja??

Inga kommentarer: