måndag 11 januari 2010

Glada nyheter

om vänner har nått mig och jag är så glad för deras skull=) Hoppas på att få träffa dem snart....
Idag har jag varit ledig så jag har städat hela lägenheten. Plockat ut julgranen som barrade bara man tog i den och det var inte helt lätt att få ut den.
Har dammsugit större delen av dagen=)
Sen gick vi ut och åkte pulka! Hampus är en riktig tuffing som helst vill åka ända längst uppifrån och fort ska det gå. Han skrattar så han tjuter=)
Själv tog jag en plastpåse och satte Alicia i knät och åkte i full fart neråt! "ijän" sa alicia och fnittrade!
Sen fick Hampus åka pulkan när vi gick ut med Ozzy...
2 otroligt trötta barn satte sig i soffan och gosade! Alicia la sig i mitt knä och ville bli kliad på ryggen=) Mysigt!!
Imorgon blir det jobb igen... 15-21.30.... sen hoppas jag på en bredvidgång på onsdag, torsdag och fredag=)

Inga kommentarer: