torsdag 18 februari 2010

Biggest looser

har fastnat=) Världens töntigaste program, men oj vad häftigt det är att se hur snabbt de går ner i vikt och vilken motivation de har!
Började ju en ny säsong igår och jag råkade slå på tv:n av en slump när det började...
Ok jag följer det inte slaviskt utan det "råkar" alltid vara på tv när jag slår på den=)
Igår hade de sitt första träningspass och idag gick de riktigt långt för en belöning! Fatta att gå ner över 10 kg på en vecka!!
Niklas fastnade också en stund=) Vägningen är bäst av alltihop!
Imorgon blir det vbg med barna... Ska bada och ha skoj!
Ringde mamma och pappa förut som berättade att de höll på med en överraskning tills på lördag. Ska åka tidigt när vi vaknat så barna kan få leka ute i snön och ska försöka hinna med ett besök till mormor!
Nu ska jag strax krypa i säng=)

2 kommentarer:

Marie sa...

Nu får du allt börja skriva mer i bloggen :)

Kramar Marie

kristin sa...

Men=) Jag skriver ju ela tiden??
Eller?