söndag 21 februari 2010

Ibland kan man inte beskriva

hur lycklig man är!! Hittade precis ALLA kort som jg trodde försvann när datorn kraschade sist!! Alla bilder från BB med Alicia och hela hennes första år!! Jag hoppas av glädje och skickade snabbt in alla kort för framkallning! Ibland är det bra att jag är lite trixig och provar på nya saker...

Mitt senaste projekt var tydligen att jag laddade upp alla bilder på extrafilm för att välja ut några till almanackan som är den årliga julklappen=)

Helt glömt bort dem och vilken sida det var men med google och med hjälp av mitt eget huvud hittade jag sidan och kom ihåg både lösen och användarnamn så nu inväntar jag leveransen som jag omsorgsfullt ska sätta i album!!¨

Lyckan är gjord...

Kom även en liten tår ska erkännas!!

Inga kommentarer: