fredag 19 februari 2010

Sådär=)

Då har vi varit i Vbg och badat... Hampus gör kanonen och simmar som bara den. Alicia flyter runt med sina armkuddar och båda två riktigt lyser av lycka=)
Det var en något trött Alicia som jag bar ut i omklädningsrummet och duschade. fter dusch och påklädning kan jag tala om att hon satt och sov=) Med etiketten på snuttefilten i örat så lutade hon längre och längre åt sidan=)
I bilen somnade hon efter att jag satt fast henne och inne på willys var hon inte riktigt medveten tror jag=)
Väl hemma blev det mat och nu ligger kottarna i sina sängar. Jag och niklas varvar ner i soffan!
Postkodsmiljonären på tv och tror Niklas väntar på hockey ikväll=)
Imorgon vet jag inte om vi tar oss till säffle som planerat... klass 2 varning ska ju inte vara så bra säger de som vet!
I Brålanda har jag hört rykten om att vägen blåser igen... ska vara ett vitt fält och ingen väg! De plogar säkert, men eftersom det är så öppet där så blåser det igen lika snabbt.
Får kanske bli en annan helg... Inte helt tryggt att dra ut barna i detta...

Inga kommentarer: