tisdag 9 februari 2010

Mår inge vidare...


Ligger i soffan och mår riktigt dåligt... Verkar som om jag fått niklas åkomma=/

Hampus la sig på min mage förut och tittade på mig en stund sen sa han "stackas mamma som är schuk, jag ska gossa med dig så blir du bättre" sen fick jag en kram... Vill inte att han är nära mig nu, men det är omöjligt för båda skryttarna är väldigt mammiga och så fort de vet att jag är hemma så får jag inte vara ifred.

Dag 5 är avklarad av min diet och jag har haft en svacka idag som jag klarade! Det blev fruktsallad istället för choklad! Nu ska jag inte ge mig förän jag är nöjd och sen ska jag hålla mig där också!! Peppning skulle behövas vill jag lova!=)

Jobbat har jag gjort idag också

så jag hoppas att jag inte smittat nån... Det blev soffan när jag kom hem och där har jag befunnit mig hela kvällen. Orkar inte lyfta huvudet och kroppen känns som nån slagit mig med en klubba i ett dygn.

Gunde svan på Tv! Det var inte igår som jag såg det... Han är lite smårolig=)

Inga kommentarer: