tisdag 23 februari 2010

Tisdag morgon

och barna leker för fullt....
Nyss låg de tillsammans i soffan och gosade=) Älskar dig Alicia sa Hampus, du är min kompis=D
Alicia nickade som att jaa det är jag verkligen!
Ikväll blir det jobb... får sällskap av en tjej som ska gå bredvid! Ska bli spännande. Får se om jag får tillåtelse att jobba så många dagar i rad som jag är inbokad på nu eller om jag får plocka bort ett pass.
Det är väl snart dags att börja packa nu också 3 st i samma trappuppgång som ska flytta... Är det nån anledning till det tro?
Kikade nyss ut och insåg att det snöade igen men det blåser inte nu iallafall.
Hoppas på att få bilderna idag... Men det tar säkert några dagar till.
Oj vilken fantasi Hampus har! Han frågar mig "vatt ä sara fnått??" Sara är en tjej säger jag. AAAhh säger Hampus Sara är en liten tjej som flyger drake" ?? Va??
Visst är Hampus fin när han ska le inför kameran??=)

Inga kommentarer: