måndag 15 februari 2010

Jobbat och kikat efter biljetter

kommer nog inte som en överraskning för den som läst min blogg eller känner mig på något sätt att jag älskar P!nk!!
Upptäckte för nån dag sen att hon dyker upp i gbg till sommaren och jag funderar på om man skulle ta sig råd till det... Just nu lutar det åt att jag får strunta i det.... Men åhh vad häftigt det var att få stå där i globen och faktiskt få se henne live! Bäst var också att ha Madde med sig=) Min klippa i stormen=)
Gick igenom några gamla favoriter igår kväll och kände mig lite nostalgisk... Tänk att känslan man upplevde när man lyssnade på en låt för längesen fortfarande infinner sig och jag kan fortfarande känna mig som en ilsken 17 åring när missundaztood spelas.... Men det är väl så det funkar smak, lukt och ljud förknippar man med saker... Minnen....

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag såg det också och tänkte direkt att DIT ska jag..men kom på lika snabbt att hur..just nu lägger vi alla kronor på bröllopet då det kommer kosta en slant.. men hoppas på att vinna på lotto=)
/Madde