torsdag 25 februari 2010

Nattjobb...

Inatt blev det att rycka in eftersom Niklas vabade med Alicia... jobbade ikapp några timmar som jag missade då jag fick vara hemma igår morse.
Snöar ute gör det, funderar på när det ska sluta?
Igår drog jag iväg ozzy på långpromenad vilket slutade med att jag gick vilse... Kom ut bakom järnvägsstationen och funderade över hur jag skulle ta mig över på rätt sida?! Följde ett julspår en brabit och sen genade vi där det var som minst snö över spåret... Snön gick upp på låren på mig och Ozzy försvann... men hem kom vi! Tog oss lite över en timme och Ozzy däckade när ´vi kom hem.
Sen bar det av till jobbet och jag var verkligen trött inatt... men när klockan blev 7 och jag kom hem så gick jag ut med Ozzy och sen somnade jag gott... 13 vaknade jag och det kan jag känna av nu=/
Fick alla mina älskade kort igår... Blev insättnig i album och jag upptäckte att jag behöver fler album!
Nu blir det bus och lek med barna en stund=)

Inga kommentarer: