torsdag 11 februari 2010

Mår som en gammal urvriden trasa

sjuk idag också...
Men nu har det gått över i förkylning! Huvet är genomtätt och näsan likaså. Kan knappt andas och än mindre sova ordentligt!
Alicia hostar och man ligger vaken för det också eftersom man vill höra att hon andas... Lilla skruttan.
Hampus tog lite sovmorgon till halv 8 idag så vi hade lite mysmorgon. Sen fick jag ta en dusch för att rensa skallen med lite ånga=)
Niklas fick sova lite inatt som tur är eftersom han åkte mycket tidigare igår... Så han har förhoppningsvis lite mer ork än mig.
Nu rotas det fram skedar som ska användas som trumpinnar... barna trummar till musses klubbhus och dansar=)
Imorgon ska vi ha visning på lägenheten, hoppas de kan ta den en månad tidigare än sagt! Men det är nog inte att räkna med.
Snart alla hjärtans dag och i år är det min tur att jobba på denna dag=) Niklas har gjort det nästan varenda år annars... Har aldrig haft så mycket för oss på den dan förutom förra året då vi lämnade barnen hos mormor och morfar och åkte till karlstad för att äta gott och gå på bio.... slutade på näl med Hampus dagen efter som hade andnöd och feberkramper...
Så så kan det gå... Bra gick det iallafall uppenbarligen. Men otäckt just då.... Nu vill Hampus att jag hjälper till att trumma så det får jag göra nu=)

Inga kommentarer: