tisdag 2 februari 2010

Jag ger upp...

Hampus har varit sjuk sen i söndags.... Trodde att han var på bättringsvägen idag, men oj så¨fel jag hade. Nu satte det fart på nytt igen och det är nu värre än det varit...
Alicia hostar värre än någonsin och spyr slem titt som tätt... Hostmedicinen hjälpte inte så jag vet varken ut eller in... Pallat upp henne i sängen och hoppas det ska bli bättre... Än så länge hostar hon till och från men är så utmattad att hon sover mellan varven... 3 nätter har det varit kaos nu=/ Men vi överlever detta också....
Glad för en vän idag som verkar ha tagit tag i saker och ting och får det att gå framåt=) Grattis säger vi till det!
Jag funderar fortfarande på hur jag ska göra.... Känner mig osäker på allt just nu=/
Pratat lite med mamma om det och hon tycker lite som jag. Men samtidigt kan det vara det mest korkade jag gjort....(och det vill inte säga lite*ler*)
Önskar jag hade ett facit så jag kunde veta vad jag ska göra...

Inga kommentarer: