söndag 14 februari 2010

Dagarna går...

Har gömt mig inomhus i en veckas tid snart....
Jobbade natt natten till idag, kändes lite lagom socialt när man fortfarande är förkyld.
Jag som älskar att sova annars hatar det för tillfället då hjärnan känns fullproppad med gojja och jag får knapt nån luft så fort jag lägger ner huvet. Missbrukar nässpray för tillfället och höll på att få panik när min bäste vän blev kvarglömd hemma inatt. Men jag överlevde mot alla odds!
Kom hem och gick ut med Ozzy, sen hem och där stod den... Plötsligt fick jag luft igen och huvet sjönk ner på kudden. Fortfarande ganska pigg så jag läste lite och precis när jag släckt lampan runt 8 tiden så vaknae Alicia. Hon låg och pratade en bra stund i sin säng och verkade tillfreds med tillvaron tills hon tyckte att pappa faktiskt skulle komma och plocka upp henne...
Sen kom Hmapus och Niklas fick gå upp. Själv låg jag kvar och somnade gott tills klockan var 13.30...
Upp och dusch.... Blev en tur till Överby för att komma ut lite. Niklas somnade på soffan när vi kom hem och jag hade lite söndags mys framför bompa med barna... Sen blev det tandborstning, saga och sömn för barna... jag hamnade här en stund för att samla tankarna....
Nu får det strax bli sängen=)

Inga kommentarer: