tisdag 3 november 2009

1 vecka kvar!!


Längtar så jag nästan döör=) P!nk på globen!! Jag ska dit!! Biljetten ligger och väntar i skåpet och har gjort det sen i våras!! Roadtrip och konsert=) ska bli mysigt!!
Har jobbat idag! Lite sugigt att bara få 5 timmars pass hela tiden=/ Men det blir ju lite jobb iallafall... Sen har jag sökt lite annat som jag hoppas på! Men vi får se. Lite svårt på arbetsmarknaden just nu!
Jobbade på en avdelning där jag verkligen trivs idag.. mysiga människor och mysig miljö! Roligt att gå till jobbet då....
Dags att nanna=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är du med på facebook och ska på P!NK i globen nu på tisdag? Jag är riktigt taggad och vill samla folk i min nya facebookgrupp för oss som ska dit.
Det kommer att bli en grym upplevelse!

kristin sa...

Jag letade efter en grupp, men hittade ingen skapat den nyligen?