lördag 7 november 2009

Jobb imorgon igen....

sen är det måndag och efter det är det dags!! Längtar=) Misstänker att det märks....
Mamma och pappa var här idag. De hade med en febertermometer som pep när den var färdig!! 30 sek tog det så var det klart och det är riktigt bra för Alicia blir som en hund som man försöker klippa klorna på=/ Hon sprattlar och åmar sig så att det inte ens hjälper om man är två som håller i henne...Helt hysteriskt är det=/
Hon hade iallafall 38,5 nu på kvällen och har även fått hosta?!! Hes till tusen och alldeles nyss gjorde hon ett hostande så jag riktigt hörde hur skrovlig hon är i halsen! Usch jag är OROLIG!! Ska jag ligga vaken inatt och lyssna efter ljud? Borde jag åka in med henne till sjukhuset? Vet varken ut eller in.... Den här diskussionen om svininfluensan har gjort mig alldeles hispig!!

Hampus har lekt sig alldeles trött med morfar... De busade och lekte hela tiden så min käre far fick erkänna att han blev alldeles svett. Hampus tycktedet var superskoj och det riktigt lös om honom. Alicia däremot tydde sig till mormor och knyckte kramar och mys av henne. Hon lekte med dockorna som mormor och morfar hade med sig till henne och gick mest runt och gjorde vad Alicia gör bäst=) Alltså ser söt ut=)
Nej nu får jag försöka få lite sömn!! 6.30 imorgon är det dags!!

Inga kommentarer: