torsdag 5 november 2009

42 timmar

har jag fått ihop den här veckan!! Bra för lönekuväret om det fortsätter så....
Nu är det bara helgen kvar sen är det dags!! Kikade på när jag bokade biljetterna och det var i feberuari!! Förstå då hur länge jag längtat och suktat efter detta! Livrädd att jag ska bli sjuk!!
Har tydligen svininfluensa i trappuppgången*burr* håller andan när jag går in och ut kanske skyddar mig då..?
Känns inte så spännande med småkottarna som kan bli smittade... Hur ska man göra med vaccinet? från 3 år? ska Hampus få det? Jag som är rädd för att ta det själv.... vill jag verkligen spruta in nåt i kroppen på min lilla plutt utan att vara helt säker på bieffekterna?
Vände mig till min mamma som ofta har svar på sånt, men inte ens hon visste... skulle tänka tills imorgon sa hon?!
Nej nu får jag krypa i säng om jag ska orka upp imorgon=) Natti!!

Inga kommentarer: