fredag 6 november 2009

Bompa på tv

och fredagkväll....
Fick hem korten som barna har tagit på dagis idag... Toppenfina blev de.
Har jobbat också och det var ärligt längesen som jag var så trött som jag var idag. Konstigt det efterssom det var första natten som Alicia sov utan avbrott! Hampus vaknade däremot mitt i natten och skulle ha välling så efter att ha förklarat för honom att bara små barn dricker det på natten så somnade han om. Var lite orolig om nåt hade hänt med lilltjejen när hon inte hade vaknat en enda gång innan jag själv vaknade. Gick in försiktigt och hon sov så gott såå=) Sött att se sina barn sova.
Den stora frågan är ju om man ska ta vaccinet mot svininfluensa?! Hur ska jag göra? Ska barna få det? Vill jag verkligen att de ska få ett vaccin som inte är helt säkert? Vad är bieffekterna? Kan det leda till nåt ännu värre? Hur stor är risken att man får det? Pratade md sköterskorna på jobbet och de sa och tyckte som jag. Att det är svårt att veta när barna är så små...*sliter i håret*
Har städat lite och tänt lite ljuslyktor!! Ikväll får vi se hur länge jag kan hålla mig vaken! Imorgon blir det jobb igen!!
Hoppas så jag spricker på Niklas nya projekt;-)
Får förhoppningsvis veta till veckan...

Inga kommentarer: