måndag 9 november 2009

Malin var här idag

pratade lite strunt och fixade mina ögonbryn som hade fått en egen vilja=) Kan inte sånt där jag=/ Jättesnällt var det och jätteglad blev jag!
Sen var det föräldramöte och vi fick lyssna på soc arbetare som hade en vansinnigt rolig föreläsning om vuxnas relation till barn!! Skrattade så jag tjöt;-) Mycket stämde in på vår relation till våra barn! T.ex att barnen nu har mer makt i hemmet. Bara en sån sak som att barnprogram står på dygnet runt inte för att Hampus tittar på det, men om vi skulle byta kanal så kommer han rusande och skriker... Han ser allt den lille killen!! Han kan vara i sitt rum och leka och så fort nån av oss byter så blir det liv=) Fick veta att jag skulle gå hem och ta kontroll över tv dosan så det kanske man skulle göra nu då=)

Har packat så smått nu då... Kan inte lägga ner allt för det mesta ska ju användas imorgon och några plagg var tyvärr fortfarande våta(har tvättat det mesta och strukit).... Men det löser sig väl imorgon. Barna ska till dagis 07.45 så det blir en tidig morgon!

Se så duktig Malin är=)

Inga kommentarer: