onsdag 4 november 2009

Tänk om

jag vore lika kreativ som alla andra! Om jag hade samma fantasi och uppfinningsrikedom som många andra har. Men jag föddes med logiskt tänkande och intresse för mattematiska lösningar istället. Tyvärr har jag inte kunnat utveckla mitt intresse så mycket.
Jag valde samhäll på gymnasiet och nu i efterhand ångrar jag det. matte och Kemi är min grej. Hatar samhällsvetenskap och allt som kommer därtill.... Hade nog klarat mig bättre på Naturprogrammet. Men alla sa att det var så svårt... Men för mig som inte har intresse för samhäll måste väl det vara svårare? Att inte ha ett engagemang fö det man gör slutar oftast illa...
Har idag sökt måånga jobb... Började skicka in ansökningar runt 9 tiden imorse och har hållit på fram tills nu... Nacken värker och jag är trött=(
Niklas och Alicia sover och Hampus tittar lite på Bompa. Tog en paus från jobbsökandet och städade hans rum förut så han har lekt där inne i nån timme.... Tror han börjar bli trött för han är myssjuk och kryper tätt intill för att mysa.
Fightades med Alicia inatt och vann den här gången. Hon skrek efter välling och jag vägrade gå in! Dum ovana som hon inte behöver!! Hon snyftade och skrek och ropade ett bra tag, men tillslut somnade hon och inga men fick hon av det! Mer än att hon förmodligen kommer att sova hela natten utan avbrott inatt=D
Vi gjorde samma sak med Hampus och det var då han började sova ordentligt!
Kan ju inte hålla på och spring med välling och napp till ett barn som är över året... Då lär hon sig ju inte att soiva hela nätter någonsin=/
Nääh det här med fantasi är inte min grej... Tror jag ska gå en långpromenad med Ozzy ikväll=)
Kankse uppdaterar mer senare...

Inga kommentarer: