söndag 8 november 2009

Irriterande...

Gjorde nyss rent akvariumet och nu låter det som aldrig förr.... Jobbigt ljud kan jag lova! Får nog hälla på mer vatten om jag orkar resa mig upp=)
Undrar om nån läser smörjan som jag skriver? Ser att jag har besökare, men vet ju inte vilka? Kommenterar gör ni inte heller....=/
Kikar på ensam mamma söker.... Fler än jag som tycker att den blonda tjejen borde kunna hitta en karl i sin egen åler? Ok inga fel på ålersskillander, men när man söker till ett program i tv så har man ju valmöjligheten att välja killar som stämmer mer i ålder... Jag hade nog inte tänkt på att välja nån som är 12-15 år yngre än mig. Visst kan man falla för en mycket yngre kille i vardagslivet och visst kan det funka hur bra som helst... Men det är ändå fel på nåt sätt...?!=/
Är lite fundersam på hur mycket dagispersonalen får lägga sig i innan det blir för mycket?! Har nu kämpat med att få Alicia att sova hela nätter och har då också låtit henne skrika lite på nätterna tills hon somnat av sig själv. Detta har funkat super och nu sover hon heela nätter*underbart* Men första natten så var hon ganska trött när jag lämnade henne på dagis och jag berättade hlt enkelt varför med följden om att jag fiuck hör att fyyy hon är för liten för sånt och när jg berättade att Hampus fick gå igenom samma sak med strålande resultat så fick jag höra att barn är olika. Ja, barn är olika, men jag känner mina barn väl och vet när de är redo. Som sagt så fungerade det och vi har fått råd från BVC att göra på detta vis så vad ger dagispersonalen rätt att dömma mig??
Känner mig överhuvudtaget irriterad på dagis så jag är nog extra lättretlig nu....
Vill flytta, men det finns inga lägenheter lediga=/ Skulle det vara nåt ledigt så är det andra som har företräde=/ Gnällig nu=)

3 kommentarer:

Anneli Haugeneset sa...

Hello Kristin!! Jag är en av dom som "smyger" omkring här :).

Kram
Anneli från Bengtsfors

MissMallis sa...

Jag tänkte med på åldern på ensam mamma söker. och VARFÖR valde den andra blonda tjejen 2killar som inte kan flytta när hon själv vägrar. Är inte de en bra sak att säga när de filmas första gången...åh!

kristin sa...

Åhh Annelie=) Jag följer dig hela dagarna på fb! Vad skoj att du smyger runt=)
Malin: Ja det sa mamma också=) Jag har inte följt det så noga, men just igår såg jag!!
Lite som att hon inte vill hitta kärleken=/