onsdag 18 november 2009

Imorse var Niklas med om en krock!

En bil körde ut rakt framför honom från en påfart inne i gbg... Bilen framför tvärnitade så gjorde också bilen som kört ut samt Niklas, men det är inte helt lätt att få stopp på en lastbil har jag fått lära mig. När bilen körde ut mitt framför Niklas så gjorde han att avståndet till nästa bil blev allt för kort och det resulterade i att Niklas körde in i bilen framför(som tydligen senare smet från platsen) som i sin tur körde in i bilen framför!
Fatta min situation som hade ett missat samtal från Niklas och när jag ringde upp så hörde jag bara sirener i bakgrunden och niklas som säger "jag har krockat" sen bröt det!!
Trodde jag skulle gå upp i taket eller nåt annat vansinnigt!!
Han ringde en stund senare så jag somnade en stund... min hals mår inte bra=/ Har ingen röst och jag hostar genom större delen av natten.
Imorgon blir det mys med barnen!

Har idag börjar fundera på framtiden... vad vill jag göra med mig själv? Vill börja plugga, men vet inte vad... kikat igenom endel och ser att jag är behörig till det mesta=) Nu ska bara beslutet tas, vad ska jag söka?

Inga kommentarer: